2014. június 19., csütörtök

...

Ez így már nem megy... A blogot fel kell függesztenem nem tudom mennyi időre... Én annyira sajnálom, de az, hogy a részekre heteket kell várni, mert egyszerűen nincs lehetőségem írni, rossz érzés. Iszonyatosan és így izgalmatlan lesz egy idő után a történet. Érdektelen. De higgyétek el nekem, hogy dolgozom. Kő keményen délután fél kettőtől este 10-ig dolgozok egy tésztagyárban. Ezen felül szórólapozok. Azért, hogy minél előbb meg tudjam venni az új gépet. A tesókám felajánlotta, hogy majd az e havi fizetésemet kipótolja, ezért talán nem kell egy egész nyarat várnom arra, hogy végre legyen gépem. Annyi dolog összejött, hogy anyu nem tud nekem segíteni, és nem is várom el tőle, pont most. A tesóm az egyetlen mentőövem, és bízok benne, hogy a következő hónap fele körül már újra a gépem elé ülhetek és írhatok. Mert higgyétek el, hogy nagyon hiányzik. Az írás, a világ, amit kitalálok magamnak. És Ti is hiányoztok. A hozzászólások, hogy várjátok a folytatást. És minden, ami egy bloggal kapcsolatos. De így lesz a leghelyesebb. Nem várathatlak meg Titeket, nem ígérgethetem, hogy hamarosan jön a következő rész, amikor én magam sem tudom, az mikor lesz. Ezért egy időre felfüggesztem ezt a blogot. És csak remélem, hogy ezek után is olvasni fogtok miután újult erővel térek vissza ide. Merthogy Zayn és Selena története még csak most kezdődik. :) Majd csak ezek után fog beindulni az igazi izgalom, bonyodalmak, titkok feltárása és új titkok elrejtése. :) De addig is legyetek jók, élvezzétek a nyarat! <3 Nagyon szeretlek Titeket és iszonyatosan köszönöm azt, hogy kitartottatok mellettem és olvastatok. :) és remélem, hogy ez később is így lesz. :) 

Ui.: Bocsánat, ha zavart és értelmetlen ez a bejegyzés, de ennél jobban nem tudom összeszedni magam és megfogalmazni ezt... :/ 

Nagy nagy ölelés, Kata

5 megjegyzés:

  1. Remélem minél hamarabb sikerül a terved és újra olvashatom a történetüket. Addig is sok sikert és kitartást. :) <3
    Csók, Mila J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég. Ez így most kora reggel nagyon jól esett... :) köszönöm, köszönöm! <3 teljesen feldobtad a napom. :)) Imádlak! <3 Ölelés,Kata

      Törlés
  2. Én biztosan itt leszek! :) Nagyon szeretem a történeted és várok ameddig kell. Nagyon remélem hogy sikerül amit szeretnél.
    Hatalmas ölelés.: Helena Z.
    Folyamatosan öntöm beléd a lelket ha szükséges! ;) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálom, hogy egy darabig nem lesznek részek, de hűségesen várok rád amíg megoldódnak a problémák! kitartást a munká(i)dhoz és pihenj azért valamennyit ha már egyszer nyár van ;)

    xxHeni

    VálaszTörlés
  4. http://asagradagimi.blogspot.com/2014/08/2-dij.html -- meglepiiiii :)

    VálaszTörlés