2014. április 5., szombat

Rendhagyó. :D

Sziasztook!! <33
Húh én most teljes kész vagyok.... :DDD Megírtam a kritikámat és a híres kritikus (aki foglalkozott velünk múlthéten), Ugrai István válaszolt rá. ÉS olyat, hogy huh... Még most is nehéz elhinnem. Ez akkor élmény számomra, hogy muszáj megosztanom mindenkivel... :DD Nem nagyképűségből, csak egyfajta élménybeszámoló. :DD Amit írok az iskolám igazgatóságának is, ha gondoljátok és ha érdekel valakit, akkor ide is felteszem. :)) Na de, amit válaszolt a kritikámra:

Ugrai István

ápr. 3. (2 napja)
címzett: saját magam
Szia!
Ez egy nagyon komoly, és összeszedett írás, és mint szerkesztő mondom, hogy ez műfajilag teljesen megfelel a kritika szabályainak. Fogalmazásában is gondos munka, eltalált a stílusa és szövegként is önazonos. Vélemény, értelmezés és leírás arányosan szerepel a szövegben. Gratulálok, szép munka! :) Nagyon örülök, hogy ilyen jó eredménye született ennek a hétnek! És kíváncsian várom a másik írásodat is! Én is élveztem a beszélgetéseket, kifejezetten üdítő volt veletek eszmét cserélni, közösen kérdezni ezekről az előadásokról.
Bízom benne, folytatjuk még. Köszönöm az írást! (És várom a másikat:))
A legjobbakat,
üdv
Ugrai István


Amikor elolvastam, visítozva ugrándoztam örömömben! :D Annyi sokat jelent ez Tőle, hogy nagyon. Elmondani nem lehet... :D 
A következő részről:   írnom kell még egy kritikát, egy irodalmi esszét és ugye a beszámolómat az igazgatóságnak, de ezek után a rész írása következik. Csak ezeket határidőre kell megírnom, így most ezek az elsők. De a jövőhét folyamán remélem már sikerül megírni, mert csütörtökön megyünk fel Pestre a pályázati munkát beadni. :D Szóval akkor már az is le lesz tudva. :D Köszönöm, hogy türelmesek vagyok és várjátok a következő részt. Imádlak Titeket! <33 Addig is vigyázzatok magatokra! ;) <33

Ui.: Ha kész lesz a pályázat, majd arról is teszek fel képeket, ha vannak/lesznek érdeklődők. :))
Ui2.: Bocsánat a fölös bejegyzésért, de annyira felpörgetett ez a levél, hogy muszáj volt megosztanom valakivel. :D Merthogy itthon már mindenki alszik... :/ Puszi Nektek! <333
Kata xxx.

15 megjegyzés:

  1. Gratulálok és örülök neked! Sok sikert a további íráshoz! Remélem azért hamar tudod folytatni. :))) <3 <3

    VálaszTörlés
  2. gratulalok!! :) sok sikert!! <3<3 :)
    D.L

    VálaszTörlés
  3. ú, gratulálok! nagyon ügyes vagy! sok sikert a következő írásodhoz is, és engem személy szerint érdekel majd a végeredmény! :)♥
    xxHeni

    VálaszTörlés
  4. Gratulàlok.és tovàbbi sok sikert neked:))^^
    Es az iilyen dolgokat pedig ha megosztod velunk eszunkbe se jut a nagykepuseg fogalom....sőt....kivàncsiak vagyunk ezekre a dolgokra:).
    Az új részt pedig izgatottan vàrom;))
    .Kitty:)<33 xx'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ekezethibakert bocsanat..telefonrol vagyok;ss

      Törlés
  5. Szia! Ki lettél pécézve, katt a linkre, hogy többet megtudj. http://bosszuboljeles.blogspot.hu/2014/04/kipecezve.html

    VálaszTörlés
  6. Befejezted a blogot? Vagymiertnem irsz??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nevtelen! :))
      Eszem agaban sincs befejezni a blogot. de most sajnos gep hianyaba nincs lehetosegem irni... A gepem csak fizetes utan lesz megcsinaltatva es tesom laptopja is most szervizben van es nem tudni h mikor csinaljak meg. azert nem irtam bejegyzest errol mert a telefonom nem nyitja meg a blogger oldalamat igy a bejegyzeseimet sem... :/ eleg szar helyzet es remelem hogy ez a kis malor ellenere is katartotok mellettem. :) Tenyleg sajnalom mert nekem is rossz hogy addig egy fuzetbe tudom csak leirni a reszeket... :( kellemetlen helyzet de nem tudok vele mit tenni. sajnalom :/

      Törlés
    2. Kitartunk:))<3

      Törlés
    3. És neharagudj hogy így kérdeztem csak borzasztóan megilyedtem hogy btalán abbahagyod..csakmnert iszonyatosan szeretem ezt a blogot//<3

      Törlés
    4. koszonom *-* :) <3 Dehogy haragszom es nagyon jol esik, hogy ennyire szereted ezt a blogot. :) Ha erdekel tolwm gy ettol teljesen fuggetlen random tortenet, akkor nezz be a facebokk csoportba mert oda fel tudtam tenni :) azt mar regebben irtam es szerencsere ratettem a telomra meg regen igy ha massal nem de ezzel tudok szolgalni :/ :) De hidd el hogy iszonyatosan rossz erzes nekem is hogy meg kell varatnom titeket... ez egy bloggernek szerintem az egyik legrosszabb erzes :( es tenyleg koszonom hogy kitartasz/tartotok mellettem. :)) <3 <3 <3 <3

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  7. Várom már*-*-*<3
    XX kira:)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Kata..a kezdetektől fogva olvasom a blogod és imádom úgy ahogy az előzőt is.. a kedvenceim közé tartozik..egyszerűen imádom.._:) és nem véletlen hogy ilyen sikereket érsz el hiszen tehetséges vagy:)
    egyszóval szeretünk/szerintem mondhatom a t9öbbi olvasó nevében is /..és izgatottan várom a következő részt *-*<3

    VálaszTörlés
  9. Szia:) olvastam az előző komikat..godolom láttad hogy belekezdtem egy komiba...az előző kapcsán mert láttam a válaszaid és ott említetted a csoportot.. én megpróbáltam csatlakozni..lehet hogy nem jól ,nem tudom..
    de nem enged be a csoportba:S pedig szívesen olvasnám a történeteidet:)
    de majd ha lesz lehetőgég akkor valahogy szeretnék bekerülni:)
    ellőre is köszönöm:) sziaXX <3

    VálaszTörlés