2014. március 25., kedd

Életjel

Sziasztok Drágák! <3
Nem résszel jövök... Sajnos semmire nincs időm. :/ Még a kommentekre sem tudok válaszolni, mert most is csak pár percre tudok ideülni. Ezért össze-vissza lesz ez a bejegyzés és sajnálom. Azt is, hogy nem tudok most egy ideig (megint) résszel jönni. És attól, hogy még nem válaszoltam egy komira sem, még láttam őket. És mondanom sem kell, hogy rohadtul sikerült meghatnotok (megint) Iszonyatosan jól esik a támogatásotok. El nem tudjátok hinni mennyire. Fél életemet vasárnapig a színházban töltöm a kritika miatt, közben a pályázaton is dolgoznom kell. Levegőt is alig van/lesz időm venni. De ígérem, ha ezek lecsendesednek, akkor elő tudok állni a következő résszel. Többet nem fogom magam ennyire túlvállalni.... ÉS Úr Isten! Nem akarok nagyképű lenni, de ezt muszáj leírnom *-*
Életemben először kellet versösszehasonlító esszét írnom. Aki írt már, tudja, hogy tök nehéz és eléggé megszenved vele az ember. Nekem 4 órába telt megírnom... 10.-es vagyok. Az irodalom tanárom elmondta, hogy az enyém érettségű szintű 5-ös lett! :D Ez akkora nagy dolog számomra, hogy húú... Nagyon örültem/örülök neki, hiszen ez sem más mint írás, amiben sikerült elérnem egy eredményt. Jahj.... Ne haragudjatok, tényleg nem akarok nagyképűnek tűnni ezzel, meg önteltnek. Csak fúh. Most ez felpörgetett, hogy belegondoltam... :DDD NA mind1.. :D
Nagyon vigyázzatok magatokra! <3 Szeretlek Titeket, és köszönök mindent!! <3333

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :) és remélem hamar tudod folytatni :) <3

    VálaszTörlés
  2. Ez az első komim!!:)) Eddig azért nem írtam mert még csak ma találtam rá a blogodra...... Szerintem eszméletlen ügyes vagy és gratulálok .<3<3<3<3 Alig várom már a kövit!:)))) Ja és hogyha el nem felejtem akkor mostmár komizni fogok mindig vagy legalábbis próbálok:D:D:D
    Xoxo Mimi

    VálaszTörlés
  3. grat az esszédhez! :) remélem hamar tudod folytatni, de addig is sok sikert a pályázathoz és a kritika íráshoz <3 :)
    D.L.

    VálaszTörlés
  4. gratula az esszéhez, ügyes vagy! és kitartást a pályázathoz. szurkolok!!♥
    xxHeni

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok az esszéhez:).és a pályázathoz pedig sok szerencsét:)
    szerintem a többiek nevében is mondthatom hogy . BÜSZKÉK VAGYUNK RÁD<3
    és a részt pedig izgatottan várom:3<3
    kitty XoXo

    VálaszTörlés