2014. február 26., szerda

Sziasztok! :) Tudom már régóta nem jelentkeztem, de ennek is meg van az oka. Egy pályázatra jelentkeztem, amivel több a munka mint amire számítottam. A tanulás mellett minden szabadidőmet igénybe veszi... :( Próbálok vele sietni, csak nem egyedül csinálok bizonyos részeket, ezért a hétvégéimet ezzel töltöm... :( De sietek és ennek ellenére is próbálok írni, de késő este már nem vagyok annyira a toppon, mint kéne és olyankor nehéz normálisat és jót írni. :/ Ne haragudjatok rám tényleg... Nem így terveztem, de sajnos így jött ki, de ez a pályázat nekem nagyon nagyon fontos... :) Remélem megértitek :) NEM lesz HOSSZÚ szünet. :) De sajnos most egy kis időre tényleg szükségem van... :/ Bocsánat...

7 megjegyzés:

  1. Én türelmesen várok! (: milyen pályázatot csinálsz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) és egy Pesti országosan megrendezett pályázatot. :) Egy könyvet, regényt kell feldolgozni több feladatban. :D Nagyon nehéz, rengeteg meló és a suli mellett megterhelő, de mégis élvezem, mert imádom a regényt. :) Büszkeség és balítélet. :D nem tudom, hogy ismered-e. :D De én nagyon imádom, többször is kiolvastam már, így nagyon örülök ennek a pályázatnak és ezért vállaltam is el. :DD Egész jól haladunk, és tényleg próbálok írni közben, de elég nehézkesen megy. De próbálkozom. :)) <3

      Törlés
  2. Ajjhhh...annyira vàrom!!*-*^^
    Elvoonasi tuneteim vannak*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi *-* köszönöm. :)) Nagyon igyekszem, hogy ne kelljen sokat várni rá. :)) <3 :)

      Törlés
  3. Kérlek gyorsanhozd!!!!!!*-*nemakarlakszekállni de...borzasztóan várom. :))*-*
    // Mira voltam:3 x'X<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel nem szekálsz, sőt! Nagyon jól esik, hogy ennyire várod. <3 :) Igyekszem és próbálok nem sokáig váratni Téged/Titeket! <33 :)

      Törlés